HOME | OCS SYNERGY | PROMOTION | ABOUT US


\

Samsung Galaxy Tab 10.1″. A formidable competitor for iPad 2 is coming to Malaysia!!!

Galaxy Tab 10.1 WiFi Official Info Clip

Samsung Galaxy Tab 10,1 "ada gosip dilancarkan di Malaysia pada bulan Julai 2011. Mungkin Maxis akan melancarkan dengan pelan data mereka ? Yah, kita masih perlu menunggu untuk maklumat lanjut.

Walau bagaimanapun, ini adalah pesaing yang sebenar untuk 2 iPad. Saya tertanya-tanya jika Apple menyesali keputusan untuk mengambil Samsung sebagai pembekal mereka. Asia dikenali untuk membuat inovasi dengan baik. Lihat Jepun? Saya tidak bermaksud Jepun semasa,:-P tetapi kali terakhir apabila Jepun bermula dengan apa-apa dan menjadi kuasa ekonomi. Mereka boleh mengambil sesuatu dan membuat ia lebih baik dan lebih murah.

Samsung Galaxy Tab 10,1 "ini Samsung kembali selepas Tab Galaxy mengecewakan mereka 7-inci. Ia nipis daripada 2 iPad. Samsung Galaxy Tab 10,1 "8.6mm dan 2 iPad 8.8mm. Dan ia lebih ringan daripada 2 iPad. Samsung Galaxy Tab 10,1 "560g dan 2 iPad 600g. Menakjubkan. Kelihatan seperti Samsung disalin sangat cepat dan juga outdid Apple.

Samsung Galaxy Tab 10,1 "akan datang dengan model sahaja dan 3G WiFi dan akan datang dengan Android 3.1.

Kini, soalan yang paling penting ialah, "Berapa Harga Samsung Galaxy Tab 10,1" di Malaysia? ". Ini akan menentukan berapa besar bahagian pasaran Samsung akan menangkap dalam pasaran tablet. Acer dan Asus telah mengejutkan pasaran dengan menawarkan tablet mereka kurang daripada RM2, 000 dan Asus tablet dengan keyboard dok kurang daripada RM2, 000. Saya benar-benar tertanya-tanya apakah strategi Samsung untuk tablet mereka.

Well, satu bulan ditambah untuk pergi ke tahu segala-galanya. Sentiasa siap sedia untuk update seterusnya dalam blog saya!

Apa kata anda?

sumber : http://www.johnkhor.com/android/samsung-galaxy-tab-10-1-a-formidable-competitor-for-ipad-2-is-coming-to-malaysia/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...