HOME | OCS SYNERGY | PROMOTION | ABOUT US


\

Altenatif blog dengan www.tumblr.com

Bagi mereka yang suka menulis blog, upload gambar ke blog, dan buat diari atau catatan harian di blog, saya rasa www.tumblr.com sangat2 sesuai untuk mereka ini. Dengan www.tumblr.com, anda boleh kemaskini menggunakan PC atau melalui mobile.

Tumblr adalah platform yang hebat untuk blog. Saya sendiri merasa sangat lucu ke blog Tumblr saya hanya kerana mudah demikian dan mudah dan khususnya kerana ia mempunyai 100-an dan 1000-an tema untuk memilih daripada benar-benar percuma! 

Saya sendiri senang untuk kemaskini tumblr saya menggunakan Samsung Galaxy Tab. Saya lebih suka dan seronok menyimpang gambar2 yang saya ambil ke Tumblr. Ia boleh disambung ke Tweeter dan juga ke Lightbox. Sungguh seronok denga Tumblr.
Anda boleh layari blog Tumblr saya di http://noorsham76.tumblr.com/. Gambar2 yang saya ambil menggunakan aplikasi Lightbox, saya boleh terus upload ke Tumblr. Saya tidak mahu bercakap banyak. Anda sendiri yang rasakannya. Jom join Tumblr bersama saya dan rasai keseronkanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...